161009

Sådär nu har vi vaknat upp till ännu en dag med nya äventyr som väntar :)! Jag kan börja med att säga att jag får fortfarande inte in bilderna i datorn! Supertråkigt, med det är någonting jag ska försöka fixa.

Justja en sak som jag glömde att berätta igår om World Cup är att vi var på öppningsceremonin och den kunde faktiskt ha varit bättre. De åkte in en bil och några små bandykillar med faklor och det var helt släckt i hela Arenan och så kom de in med flaggor och det var väll helt okej men den kom det in en som spelade dragspel och en som spelade på en såg! Det var lite häftigt att kan kunde spela på en såg men jag tyckte inte att det fungerade så bra för att få en rolig och intressant öppningscermoni, lite besviken? Svar: ja. Men annars var allt annat toppen!

Efter praktiken idag ska jag hem och kolla om mina nageldekoration har kommit och isåfall ska jag fixa naglarna och klockan 18.00 ska jag ner till Göransson Arena igen för vi ska lika som igår sälja Saiklotten på World Cup och sedan se matcher med Rebecka :)!

Kommentarer
Postat av: HannisPannis

Jaha, ha en bra dag för det ska jag ha. :)

2009-10-16 @ 22:37:43
URL: http://www.metrobloggen.se/hannispannis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0