040909

I morse vaknade jag runt 06.30 och var väldigt pigg så jag gick upp med täcket och satt mig framför tv:n och kollade på tv hehe :). Sedan åt jag frukost och sedan tittade jag på tv igen det är så mysigt när det regnar ute att sitta ihopkurad i en soffa med täcke eller filt och bara mysa framför tv:n ♥


Findus ♥

Sedan bara sprang tiden iväg! Plötsligt var klockan 13.30 och det var dax för mat sedan åkte jag och mina syrror och hämtade Angelica i Gävlebro och sedan åkte vi till Valbo köpcentrum i ca en timme, jag hittade underkläder som jag köpte för mina presentkort från min födelsedag, men jag har flera presentkort kvar :)! Sedan åkte vi och lämnade Angelica hos hennes farmor och sedan åkte vi hem och nu sitter jag här :).

Justja! Jag har fått present av världens bästa, för att jag klarade körkortet :)! ♥ De kommer nog att komma ut bilder på presenterna på bloggen :). Men snart är det dax för mat och sedan "ensam mamma söker" :)! 
 


Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

mys )

2009-10-04 @ 20:22:00
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0