231109

Hej alla mina söta läsare!

Idag var jag i skolan i ca en och en halvtimme! I morse kände jag mig frisk och kry men efter ett tag i skolan så blev jag varm sen kall och trött och sånt så jag gick hem. Jag är en inte en sån som vill gå ifrån skolan eftersom att man missar så mycket! Jag, mammas kompis och mamma har druckit varmt vatten med honung i och te och nu känner jag mig lite bättre. Jag ska se på en film nu och försöka bli ännu bättre. Sen ska jag göra lite skolgrejer hemifrån (hoppas att jag orkar). Ikväll ska jag vara tränare (extra) och sedan har jag bandyträning, vet inte om jag ska gå på bandyträningen efter att jag har varit dålig idag!


Kommentarer
Postat av: Nadja

oki vad skoj. =) Allt bra? =)

2009-11-23 @ 12:51:09
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0