171109

Igår var det en riktigt rolig dag, vi fotograderades på Jernvallen med konståkningen både gruppbilder och enskilda och jag var med på kortet när alla konståkare är med, som tränare för den konståkningsgruppen jag är tränare för, på bilden med min grupp jag tränar med och på ett enskillt kort :). Får se när vi får hem dom. Iallafall efter fotograferingen cyklade jag hem och åt, efter maten åkte jag ner till Göransson Arena för fotografering med bandyn både gruppfoto och sedan enskillt :). Bilderna som vi knäppte med bandyn har redan kommit ut på hemsidan :) Sedan var det dax för bandyträningen, det var superkul :)! 

Efter skolan idag har jag konståkningsträning, efter den ska jag vara skridskoskoletränare (träningen är flyttad till idag istället för i lördags för så var det tävling). Och så är det dax för discoträning idag också näst sista innan uppvisningen! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, allt bra med dig idag?

Ha en bra Tisdag! ;D

2009-11-17 @ 11:59:19
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0