151109

Godkväll!

Jag har inte hunnit skriva här idag men som tur var så fick jag låna min yngsta systers dator (så jag slapp sätta på min dator) och blogga lite härifrån :). Jag har stått i kafeterian på tävlingen idag det var kul :). Sedan kollade jag på några som åkte för den klubben jag är åker för, efter det åkte jag hem och fixade lite i det nya köket som vi håller på med (bilder kommer när det är klart från hur det såg ut innan vi började och sen när det blir klart) och ca 17.00 kom mamma hem ♥ som jag har längtat känns som att hon har varit borta hur länge som helst (kanske för att jag visste hur långt borta hon var) hon har nämligen varit i Tunisien med en kompis :). Vi fick lite presenter som mamma köpte där borta, bilder på de kommer i veckan och lika bilder på mina naglar som jag målade igår :). 

Nu ska jag och yngsta lillsyrran kolla på ett avsnitt av Riverside sedan sova

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: elin

sv; tack detsamma, allt bra med dig? :) KRAM

2009-11-16 @ 06:32:29
URL: http://elajjjjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0