YXA-BYXA!

Just ja nu kom jag på vad jag egentligen skulle skriva i förra inlägget, jag glömde de när jag började skriva inlägget hehe ;) minnet är bra men kort :)

Jo de jag skulle skriva var ju att jag och Elin idag kom på att man kan skriva på en miniräknare med bokstäver :)! Hehe de tyckte vi va coolt eftersom att vi tidigare bara har använt den till siffror m.m. men idag så såg vi hur mycket man egentligen kan göra med en miniräknare :), så vi har skrivit lite ord med den idag!




Och så kan jag ju tillägga att mina småsyrror badade i poolen redan idag! Usch vad kallt säger jag bara! Jag skulle bara doppa fötterna men de tog stopp när jag doppade stortån ;) förstår inte hur dom kan bada i det där kalla vattnet, serriöst det är svinkallt!


Har ni badat än?


Kommentarer
Postat av: Angelica

hahahahaaa du är roligt du Nadja ;) du ska få se en snygg bild där jag har skrivit ditt namn på min miniräknaren och gjorde en gubbe ;) så jäkla coolt ;) men har du fått reda på hur du ska göra grafer??

2009-05-29 @ 22:48:25
Postat av: Elin

Hahahaha! Jag döööör!

2009-05-30 @ 00:29:16
URL: http://elinmariaholm.blogg.se/
Postat av: N

Hahaha jaaa :D! Nä vi kan inte göra de med vår miniräknare man behöver inte en sån förrän matte C sa hon så vi får se om vi får en sån då :)

2009-05-30 @ 13:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0