Vart är du?

Min sladd som jag har mellan datan och mobilen är borta! Jag hade den här nyss men den är spårlöst försvunnen jag har letat överallt! Jag har krypit på golvet och letat under soffan och bordet, på bordet, i soffian, överallt men den finns inte här, och jag lovar att imorgon när jag vaknar så kommer jag att hitta den direkt.

Så bilder på hur jag nyss har målat mina naglar kommer imorgon, nu ska jag kolla på poängutdelningen på eurovision song contest sen lägga mig och sova :)

Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: My

Ja det va verkligen superkul att åka iväg med de andra tränarna, nu e jag hemma igen o e väldigt trött!! :D



hoppas du hittar sladden haha :)

2009-05-17 @ 11:05:43
URL: http://mizie.blogg.se/
Postat av: Angelica

Du jag skulle ha kunnat fått med mig din sladd hem ;) eller jag har en mobil sladd och vet inte om det är min eller inte.. är det till en sony ericsson

2009-05-17 @ 22:05:44
Postat av: Anonym

Ja de är en sån jag saknar :)

2009-05-17 @ 22:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0