Gröna fingrar!

Just nu litter jag och Melissa vid datorerna i trädgården och har det skönt :) Jag måste bara berätta att vi sprang i skolan idag och jag slog mitt rekord :)! *stolt*. När jag kom hem så gick jag raka vägen in i duschen och efter det har jag bara varit ute och fixat lite med dammen och hjälp till med poolen :) det är så roligt att fixa i trädgården :) och inte minst när det är såhär soligt som det är idag!  Tänkte nu bjuda på lite bilder som jag har knäppt idag :)

Såhär såg vattnet ut innan vi började


Här håller vi på att tömma dammen










Nu är dammen tom :)






Klart :)


och så knäppte jag kort på en utav alla gulliga lampor vi har vid dammen :)


Jämför! Jag tycker själv att det blev bra resultat om man jämför med hur vattnet såg ut innan vi började :)

Jag kanske har gröna fingrar som man brukar säga ;)

Nu börjar det lukta grillat kött här så snart är det nog maten klar :) snacka om gott! På tala om mat, igår när jag och min äldsta lillasyster var ensamma hemma så tog vi mopederna och åkte vi till Monroes och åt, det var mysigt och riktigt gott :)

Lite bilder från igår, jag åt kycklingsallad, den är så himla god på monroes!
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0