kläder här och där!

Jag kom precis innanför dörren nu och oj vad mycket jag har hunnit med idag :)! Efter skolan så åkte jag hem och städade lite i mitt rum, det var ganska mycket kläder som låg på golvet och lite här och där så det gick ganska snabbt, sen åkte vi till en kompis stuga och så var vi där, åt wienerbröd och drack  trocadero, gott :)! Efter några timmar åkte vi hem och så följde jag med Heléne och hämta Melissa med mopederna på stan :). 

Ett riktigt busväder har det varit idag! Det regnar i ca 10 minuter sen blir det roligt och så molnigt sen regnar det igen och så blir det soligt och inte ett moln på hilmen och så vidare och så vidare, ett riktigt busväder :)! 

Nä nu ska jag ner och äta :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0