Lekparken!

Jag åkte en sväng till badhuset på förmiddagen, skönt :) De blev bubbelbad och sen hårinpackning i bastun :)

Efter badhuset gick jag och Melissa ut och gick i det fina värdet, självklart så blev de en heldel fotograferingar :) När vi var påväg hem såg vi en som va ute med en liten hund (jag är jättedålig på hundraser så jag vet inte va de var för hundras) men den var jätteliten och söt! Vi frågade om vi fick klappa hunden och de fick vi :) Sen frågade jag hur gammal den är och den är 10 veckor! Åh så gullig den var! 

Här är lite bilder från när vi var ute och gick


 


Några fina blommor och annat fint som vi såg


Självklart lära vi bara stanna till vid lekparken, jag på bilderna


Jag och Melissa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0