Mammas dag!

Idag så är det ju morsdag :)! Så imorse vid frukosten så fick mamma två presenter utav oss barn :). Här är presenterna


Ska jag säga vad det var i presenterna :)? Klart jag ska för jag kan aldrig hålla mig, hjärtstekpanna och en telefon som ser ut som en mun :)!


Vi tyckte att telefonen var så häftig och att den skulle passa vår mamma bra så därför fick hon den :)


Hjärtstekpannan är så gullig :)

När hon kommer hem från jobbet ska hon få en till present :)

Efter frukosten som vi åt på altanen gick jag in och satte på mig min bikini och gick sedan ut i trädgården och fixade lite, och så hörde jag någon som ropade på mig jag tyckte att det var Angelica och så var det hon :) hon skulle ner på stan så vi tog mopederna dit och handlade bullar och solskyddsfaktor :)

Sedan åkte vi hem jag bytte om och åkte sedan till Göransson arena som invigdes igår och är Sveriges störta multiarena :)! Där inne ska vi konståkare få träna :) Så vi konståkare var där idag och tränade (barmark) när det var "öppethus" .
Jag kunde tyvärr inte träna så hårt för jag är jättehes och hostar. Men det var roligt och så var Alice från Idol där och sjöng. Hon sjöng 2 låtar och en låt som hon aldrig förr har sjungt på scenen så det här var först gången :).

Efter min träning gick jag, Angelica och Melissa runt där inne och kollade lite och gjorde lite grejer som fanns att göra där :) .

Här är lite bilder från Sveriges störtsa multiarena :)


































Vi gjorde lite aktiviteter där inne bland annat åkte rullstols hinderbana, de var svårt! Men kul :)




Bjuder på den bilden haha :).


Sen kastade vi bollar i hål, Melissa fick 10 p, Angelica 0 och jag 30 :)!


Jag fick priser :) en freisbee, ett pussel (som jag ska ge till Emil), Bonaqua reflexer och Bonaqua festis och så fick man en plastgrej runt festisen, bra sak om man ska på utflykt så kan man ha festisen där i så slipper den bli mos i ryggan :)

Här är lite info om Arenan:

Arenan är ca 13000  kvm stor!
Har plats för 9000 personer!
Har en isyta som är 3 gånger större än Globens!
Man kan bygga ett höghus där inne!
Läkerol arena får plats i Göransson arena!
Takbjälkarna är Sveriges längsta hela 715 m långa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0