Teatern!

Lite kortfattat om gårdagen! Mellan genrepet och uppvisningen var jag och 5 till från dansen iväg och åt på gallerian nian :) Jag valde det här:


En jättegod ost och skinksallad! Och mycket mat var det kan jag lova!

Teatern (där vi har dansuppvisningen)
Utsidan


Framsidan




Från sidan

Inne



i taket (vet inte varför det blev så olika färger när jag knäppte korten) den färgen som det är på sista kortet det är den färgen det är i taket




utanför logerna (sista bilden är väldigt dålig, sorry!)




scenen


där uppe kan man också sitta och titta (på båda balkongerna)


detalj inne i salongen (scenen åt höger och balkongerna åt vänster och så fick jag med en bit utav taket hehe)




Backstage igår (jag kan ju inte påpeka att det är sådär jättefint backstage mitt under uppvisningarna, det är värre i verkligheten, det var inte så farligt stökigt på korten jag tog)


Kommentarer
Postat av: lillan

de är äckligt stökigt åh rena kaoset , men shit så myyysigt ! HAHA

2009-05-07 @ 17:35:45
URL: http://rebeckalillberg.blogg.se/
Postat av: N

Sv: Ah haha kan jag lova :)!

2009-05-08 @ 12:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0