Solig dag!

Sorry att jag inte skrev så mycket igår. Jag kan berätta lite kort nu vad jag gjorde :). På förmiddagen var jag och Heléne ute i trädgården med datorerna, vi satt på filtar och hade det mysigt. Det var supervarmt igår kan jag ju tala om för de som missade det ;). Sedan var jag med Angelica, vi var i vår trädkoja och Melissa var också med, där fikade vi och hade det mys :) vi var lite oroliga att kojan skulle ramla ner hehe men de gjorde den inte :). Sedan kollade vi på Robinsson på datan som vi båda hade missat i Lördags. Klockan 17.00 åkte jag och jobba :) dom behövde hjälp och visst kunde jag hjälpa dom så de gjorde jag :).

Idag har jag träning och jag kan äntligen träna :)! Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0