Promenad igen!

För ca 30 minuter sedan kom jag innanför dörren! Jag va ute och gick (följde med Angelica en bit hem, eller en bit?) Hehe de blev nästan enda hem till henne ;) men vi prata på (som vanligt) och sen så var vi nästan hemma hos henne. Ja så kan de vara ibland. Iallafall vi har haft de sjukt roligt idag, som alla andra gånger när vi är. Vi har varit ute och gått, knäppt kort och suttit vid datan :). Bilder från idag kommer senare när jag fått bilderna av henne :) (vi knäppte med hennes kamera).    

Jag sprang in till vardagsrummet mitt när jag höll på att skriva det här inlägget för att jag hörde att Sverige sjöng på tv de är ju eurovision song contest nu och de enda jag kollar på är Sveriges bidrag och poängutdelningen, allt annat är så tråkigt! Jag kan inte sitta still och kolla på sånt så länge! Nä de är inget för mig och har aldrig varit, får se om de blir de någon gång i framtiden ;)

Någon mer än jag som inte gillar eurovision song conest särskilt mycket ?


Malene Erman

Tilläggas kan ju att min mormor är kompis med Malene Ermans mamma och hon var på mormors 70 års fest iår :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0