Mellanmål!

Igår så funderade vi på att göra en fruktsallad till mellanmål, fruktsallad är något jag älskar! Men så blev det inte. Vi åt annanas, bananer,och mangon ändå utan att göra en fruktsallad hehe :) de var supergott de med ;) 

Det jag inte riktigt vet när jag ska göra en fruktsallad är vad jag ska ha i för frukter! Jag vill ju helst ha i alla frukter som finns, kiwi, annanas, apelsiner, bananer, äpplen, päron, jordgubbar, mango, m.m. allt! Men så brukar det inte bli (är rädd för att det ska bli för mycket frukter) utan jag tar bara banan, äpple och apelsiner men nästa gång vill jag göra en fruktsallad jag aldrig förr har gjort. Nu tänker ni säkert att det är bara att ta andra frukter och göra en fruktsallad. Men jag är så rädd för att det inte blir så gott då, liksom att jag tar frukter som inte passar med de andra frukterna jag har haft i.

Har ni något recept på någon extra god fruktsallad (som du någon gång ätit, som det var något extra med)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0