Måndag!

Jag tycker att det bara är måndagar och fredagar varje dag :)! Idag efter praktiken så tänkte jag åka förbi Jernvallen och försöka få en ny tid till rehabiliteringen. Senare idag är det löp/sänst träning, hoppas att det inte kommer hinna börja regna innan träningen.

Igår fick jag lust att åka till badhuset det var ju länge sedan nu! Men igår gick det ju inte hade en träning på förmiddagen och en på eftermiddagen så det skulle bli lite tajt och imorgon har vi genrep med dansen vi håller säkert på i 3 timmar (få se om jag hinner på hoppträningen då) om jag hinner på den träningen så blir det hoppträning efter genrepet, på onsdag är det uppvisning i ca 2 timmar och lika på torsdag (då jag också har löpträning som jag kommer att missa), men jag ser fram emot uppvisningarna iallafall :)!

Så då kanske det blir en sväng till badhuset på fredag? Hoppas det iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Lona

tack såmkt! bevaka mig gärna :D

2009-05-04 @ 13:37:02
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0