Snart slut!

Snart slutar den här konståknings säsongen! Det är riktigt tråkigt har bara tre träningar kvar! Det har gått fort och det känns konstigt att det snart är slut.

Jag kommer nu få mer tid till vänner, mig själv, familj, och annat, när man inte tränar mepöan 6-7 gånger i veckan men det är ändå tråkigt och konstigt. Man tänker liksom vad ska jag nu göra? Men jag kommer säkert att hitta på en massa annat (som alltid när jag inte tränar). Och jag kommer säkert kunna slappna av mer.

Igår när skridkoskolan hade avslutning fick vi tränare ett varsit brev från Brinka. Vi alla var spända och öppnade det, och gissa om vi blev glada när vi läste vad som stod där?! Självklart ska jag säga vad det stod, jo att alla vi tjejer som är tränare inklusive mina tränare ska få gå på en tjejkväll på Shape i Sandbackapark!!! Vi kommer att få lära oss håruppsättningar och make-up! Om vi har några frågor angående de så är det bara att fråga på!!! Det ser jag fram emot,det ska bli riktigt roligt.


Puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

Söt blogg!

2009-03-16 @ 13:04:33
URL: http://ezzas.blogg.se/
Postat av: angelica

hihih då kan vi leka mkt mera :D.. fan vad jag blir avunsjuk nu jag vill åxå gå på tjejkvällen ;)

2009-03-17 @ 10:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0