Mary kay!

Sminkpartyt som vi hade igår var super roligt tyckte vi alla och det var väldigt lyckat. Vi fick olika produkter som vi provade efter just våra hudtyper så ingen annan hade just den produkten som jag hade och jag hade inte lika någon annan heller. Vi fick göra grunden, det man gör innan man börja sminka sig så att huden mår bra fast man har smink på sig. Det var jätte bra produkter. Vi fick också prova på lite spa-produkter för händer och efter det var händerna jättelena!

Det var jag och mamma och hennes kompisar som var där och jag och min kompis Ankan och sen mina syrror, det var trevligt.

Här ser ni klickar som är de olika produkterna som vi använde. En tjej stod och pratade om vad klickarna var och berättade sedan hur vi skulle använda dessa.











Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0