En bra dag!

Snart ska jag byta om och sen bege mig ner till Jernvallen för träning, är lika taggad idag som igår :).



Idag på praktiken var jag vid huvudkontoret och jobbade lite i photoshop, det var roligt! Och jag blev klar på en dag dom andra som jobbade där trodde att det skulle ta minst 2 dagar att bli klar med det. Men jag jobbade på och blev klar på en dag, och dom bjöd mig på mat på bolaget det var supergott! Jag åt fläskfilé med stekt potatis och rödvinssky. Och till efterrätt tog jag chokladpudding och grädde och något som jag inte visste vad det var men det var gott och smakade hallon och grädde och youghurt i ett :)

Efter träningen ska jag till Valbo :D och det blir käk på IKEA där :) Får se om man kommer hem med något.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0