Det gick bra!

Träningen gick bättre än förväntat! Jag var väldigt seg på träningen " /. Men det gick bra! Jag stod axeln och dubbelsalchowen som jag inte har gjort på någon träning förra veckan! Jag vet inte varför jag inte har gjort det, har ju haft ont i knäna sen förr förra veckan men vet inte om det är det. Får vi se sen när jag varit på rehabiliteringen, hoppas det blir bättre då!

Iallafall efter träningen åkte vi och handlade mat, så nu sitter jag och väntar på att maten (hemma gjord hamburgare) ska bli klar :) 

Efter maten ska jag hoppa in i duschen som jag inte hunnit än, sen blir det Bygglov och Andra Avenyn :)      

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Gott med hemmagjorda hamburgare! :)

Din blogg är fin den med :)

2009-03-10 @ 19:12:28
URL: http://godisflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0