310309

Jag kom nyss hem innan var jag i skolan och sen på Maxi :) På Maxi köpte jag lite mat/mellanmål till skolan imorgon. Nu ska jag bara ta det lugnt och sen äta. Sen funderar jag på att gå ut och gå lite får se om det blir något utav de, det kommer börja bli mörkt innan jag kommer ut ( och de är inte så roligt att vara ute och gå då).

Det känns som att klockan bara är 16.00 nu fast hon är 18.15 :O, de är nog bara för att det är så ljust ute nu :) 

Nu kom jag ju på att det är ju Andra Avenyn ikväll också yes nu har man något att se fram emot! :)



Oj imorgon är det ju 1 April vad fort det går! Undra om man ska skojja lite imorgon då? ;) Är det någon som brukar göra det? Och vad brukar ni då göra? (Behöver lite bra tips ;))

Jag tycker att det är så roligt när jag kan lura någon :)! För jag brukar aldrig kunna hålla mig utan jag asflabbar när jag ljuger eller skojjar (därför undviker jag det för jag är så grymt dålig på de) men imorgon känns det nästan som ett måste att lura någon ;)
Så nu vill jag ha mycket tips :)!

Puss

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Nä nä kan inte ge dig några råd hi hi hi

Måste behålla den själv ifall jag lyckas lura dig.

Puss på dig-

2009-03-31 @ 21:48:53
Postat av: En isprinsessa

Hehe jag va rädd för de :) hihi.

Puss tillbaka <3

2009-03-31 @ 21:51:02
URL: http://enisprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0