Fredag!

NU har jag tid att skriva här :)! Idag på förmiddagen tog jag det ganska lugnt här hemma gjorde inte något speciellt eller vi åt mat från American Take Away de blev El Taco :) Sen på eftermiddagen blev det ganska mycket att göra men det har varit superkul :)!


Min pizza jag åt idag :)

Hjälpte mamma lite, vi åkte till Maxi och storhandlade och jag som gillar att handla :)! Låter konstigt kanske men så är det faktiskt det har blivit jätteroligt sedan jag började jobba på Maxi, kanske för att jag träffar så mycket kompisar och folk jag känner när jag handlar eller så är de för att jag hittar de mesta och vet vart de står och det går snabbt och lätt eller så kan de vara för att jag vet hur allt går till i kassan och det är roligt faktiskt, sen är det ganska roligt att självscanna som jag alltid gör på Maxi ;)! 

Tycker någon utav er om att självscanna på Maxi? :)

Ja nu kom jag på en grej som hände när jag stod i mejeriet och skannade lite varor så kom det en man i ca 40 - 45 års ålderna och frågade MIG hur man tar bort en vara som man scannat in och självklart kan jag det eftersom att jag jobbar där och jag vet va de flesta brukar göra för fel när de ska ta bort en vara de skannat in. Det som brukar hända är att man får in fler och fler av samma vara istället för att få mindre, men iallafall så frågade han mig hur man tog bort varan och jag vet inte om de var för att jag stod och scannade som han kanske tänkte att jag visste hur man gjorde eller för att han kanske känner igen mig eftersom att jag brukar sitta i kassan där (vissa brukar ju ha lite koll på de som jobbar i affären om man är där ofta och handlar), jag har ingen aning varför han frågade mig! Men de var ju lite roligt speciellt när jag kunde hjälpa till :)

Sen åkte vi hem gjorde ordning mat, det blev tacos :) jättegott! Efter maten kom mina 2 kunder som jag skulle måla naglarna på idag, superkul som alltid :) både jag och dom tyckte att det blev bra :)!

Här är bilderna på naglarna jag har målat idag :)









Kommentarer
Postat av: Ebba

vad häftigt ;>

2009-06-06 @ 16:59:42
URL: http://ladreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0