Underbar Onsdag!

Jag kom nyss hem och har haft en underbar dag med grillning och bastning :)! Knäppte tyvärr ingen bild!

Jag måste ju berätta att idag så såg vi en älg som gick över vägen framför bilen, första älgen iår som jag har sett :)

Just nu sitter jag och Melissa och kollar på generation fett de är lite intressant hehe :) lite roligt att se att det finns folk som faktiskt bara vill bli fetare och fetare och så tung som möjligt för i vår värld idag så strävar de flesta (självklart inte alla men många) efter att bli så smal som möjligt, ja ni vet vad jag menar. 

Såhär har jag sett ut idag :)


Kommentarer
Postat av: My

ja den kvällen känndes verkligen som en riktig sommarkväll!!

härligt med bastu och grillning, det är något annat som hör sommaren till :D

2009-06-04 @ 07:24:52
URL: http://mizie.blogg.se/
Postat av: malin

Åh tack detsamma. :)

Du med! :)

2009-06-04 @ 09:40:26
URL: http://majok.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0