Åhléns!

Imorse ca 07.00 kom jag Elin och Sofia till Åhléns i Gävle där vi skulle inventera :). Vi var några stycken som gjorde de och vi inventerade hela Åhléns jag och en till fick köksavdelningen. De var inte svårt vi hade terminaler som vi scannade med och pluppar som vi satte upp där vi hade gjort. Men efter ett tag blev man lite virrig ändå! Men de gick ganska bra ändå :). Vi fick frukost där och jobbade till ca 14.30. De var ganska roligt och en liten erfarenhet fick man ju och det är aldrig fel :).

När vi hade slutat att jobba så gick vi tre till Max och åt, jag tog en kycklingsallad :)


Efter lunchen gick vi till stan jag köpte det här:




En tröja och ett linne från Gina tricot :). Jag hann inte vara där så länge (ca 30 minuter), om jag hade varit kvar längre så hade jag garanterat fått med mig något mer hem (för jag hittade saker på VILA som jag skulle köpa men inte hann). Men jag åkte hem och snart ska jag berätta varför jag åkte hem så tidigt :)!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0