Center Syd!

När vi var i Skåne gick jag , Heléne och Melissa skjuts till Center Syd (ett köpcentrum) där vi shoppade lite och hade en härlig syskondag :)!

När vi kom in i köpcentrumet tyckte inte vi att det såg ut att vara så stort så vi trodde inte att vi skulle var där så länge, men efter ca 15 minuter upptäckte vi att det var ett stort köpcentrum! Det var jätteroligt där och inte så mycket folk heller och det förvånade mig, inte för att det gjorde något för det var skönt att slippa långa köer, folk som knuffas och det höga ljudet som blir när det är mycket folk plus att det fanns mycket platser på Caféet vi var på :) där vi åt goda baugetter :). 

Efter att ha varit i köpcentrumet ett tag så gick vi förbi en liiiten affär men vi sa till varandra " vi går in i den där affären för den har vi inte hemma, vi kan iallafall se vad som finns där". Men så fanns det en rulltrappa upp och affären var inte så liten utan riktigt stor! Den heter MewYorker och är en affär jag vill ha hit! De hade riktigt snygga kläder! Den affären slår Gina! (med smååå marginaler) Åh va kär jag blev i den affären. 

En till rolig sak jag såg var att de hade en nagelaffär där inne, och där gjorde dom mönster och sånt som jag gör fast dom gjorde det med maskiner :)! Ganska grymt! Hehe ja jag stod där och tittade :). Jag skulle kunnat stå där hela dagen och kvällen :) 




Linne - NewYorker
Tjocktröja - NewYorker


Linne - New Yorker
Shorts - NewYorker


3/4 tröja - VILA


American Pie 2 - Skivlagret
American Pie Beta House - Skivlagret

Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

fina grejjer! :-D

2009-07-27 @ 22:34:23
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0