Föreläsning!

Nu är jag hemma igen efter en lång dag på Jernvallen. Det började med att jag hade träning som inte gick bra idag heller! En timme efter min träning var jag tränare åt mina söta skridskoskolebarn det var jätteroligt dom är jätteduktiga och lär sig jättesnabbt :) (Kanske har dom bra tränare ;)) Sen var det dags för föreläsning om att förebygga idrottsskador.

Föreläsningen var jättebra, det var inte tråkigt att lyssna och jag lärde mig en massa nya saker. Vi lyssade på en som jobbar på rehabeliteringen på Jernvallen, kollade på små filmer och så fick vi göra praktiska saker som att hoppa och kontrollera varandra och linda in varandras fötter i bandage. På torsdag ska jag äntligen boka tid för att kolla upp mina knän.

Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0