TvåTusenNio!

Snart är året 2009 slut och jag har jättesvårt att sammanfatta året eftersom att jag inte kommer ihåg exakt vilken månad jag gör saker! :). Men med hjälp av en lista jag det nog gå lättare då man slipper veta exakt när man gjorde någonting :)

1. Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut? Ja et gjorde jag, jag gör nya saker nästan hela tiden ;)

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga så jag hade ingenting att hålla :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar iår? Nej

4. Dig någon som stod dig nära? Nej, tack och lov!

5. Vilka länder besökte du? Sverige

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Nej inte vad jag kommer på

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Oj svårt, jag vet inte men bland annat 1/1-09 tror jag.

8. Vad var din störta framgång 2009? Jag har insett hur lyckligt lottad jag är som har det så bra som jag har det, men en familj som ALLTID ställer och ALLTID har ställt upp och riktigt bra vänner, konstigt att man inte insett det tidigare! Men nu har jag blivit ett år äldre och det kanske är därför man börjar inse lite mer sådana grejer ;)

9. Största misstaget? Vet inte, kommer inte på något misstag nu, kanske inte gjort några :)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja jag har ont i knäna sen 4-5 år tillbaka, fick en lätt hjärnskakning, en sträckning i nacken och så varit förkyld.

11. Bästa köpet? Alla möbler och kläder tror jag.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja det finns mycket som gjort mig glad! Bland annat så träffade jag farmor och farfar ♥ det var länge sedan!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Det vet jag inte.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag var nog lika glad som förra året.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Vet inte.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ingenting, jag är nöjd med det jag gjort!

18. Hur tillbringar du julen? Med familjen!

19. Favoritprogram på TV? Andra Avenyn och alla inredningsprogram.

20. Bästa boken du läste iår? Dejting leken.

21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ipod-docka, fick det märket och exakt den jag ville ha!

22. Något du önskade dig men inte fick? 
Minns inte vad jag önskade mig, men jag tror att jag fick allt jag ville ha.

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Klarade uppskrivingen till B körkortet! Firade min födelsedag hemma, med familj och de vuxna "kompisarna"! :)

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt åt ännu bättre? Ja kanske.

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Oj det vet jag inte!

26. Vad fick dig att må bra? Min familj, vännerna och konståkningen!

27. Vem saknade du? Kusinerna och faster bland annat.

28. De bästa nya människorna du träffade? Alla som jag lärt känna under 2009! Bland annat bandytjejerna :)

Lite bilder från året som varit!

Började spela bandy


Dansuppvisning


Var på Elmia


Liseberg 3 dagar på en vecka


Tävlade i konståknings och gjorde bra ifrån mig på tävlingarna


Målade naglar

Ja det var lite utav mitt år ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0