Spelade bra!

Nu är jag hemma igen efter min första bortamatch som vi förlorade ;). Jag kände att jag kunde ha varit lite bättre men ibland blir det inte som man vill! :) Laget som helhet var iallafall bra andra halvlek :). Vi mötte Team Hälsingland och de har ganska många erfarna spelare, vissa är närmare 25 år. Men vi gjode det bra efter första halvlek låg vi under med 4-1 men det slutade 5-4 :).

Vår coach var nöjd med oss hon sa att det skulle kunnat sluta hur som helst men hon tyckte att vi kämpade på bra andra halvlek och det var en punkt hon hade skrivit upp (hon skrev upp saker att tnäka på innan matchen).

Vi åkte buss fram och tillbaka och det var roligt, speciellt på hemvägen det var bara vårt lag i bussen (vi var ca 15 st totalt i bussen?) nästan längst bak fanns det bord så vi spelade kort, pratade, lyssnade på musik och tittade på film så det gick ganska snabbt ändå :).


Kommentarer
Postat av: Anonym

tusen tack :D följ den gäran :D

2009-12-27 @ 18:50:00
URL: http://yoursooofine.blogg.se/
Postat av: S.

Vad synd att ni förlorade

2009-12-27 @ 18:54:25
URL: http://lookschic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0