SACO - mässan!

Här kommer ett inlägg som jag skulle skriva igår men internet la av när jag höll på att skriva inlägget!

Okej då var det dax att berätta om mina händelser idag :). Dagen började med att vi åkte buss från skolan till Stockholm och SACO mässan (en mässa dit många högskolor och univeritet kommer för att visa vad de har att erbjuda) klockan 07.30. I bussen fick vi en tidning om SACO mässan och en biljett dit, så en del av tiden i bussen tillbringade jag till att läsa i tidningen och samtidigt lyssa på musik sedan blev dt bara musiklyssnande, bussresan dit gick ganska snabbt :)




När vi kom till mässan var det mycket folk där och montrar med för den delen :). Vi började gå runt och titta lite på olika högskolor och utbildningar de hade och allt eftersom plockade vi på oss fler och fler broschyrer, tillslut hade vi så mycket så vi fick ont i fingrarna när vi bar allt vi hade plockat på oss :). Vi gick på två föreläsningar också och det var bra att höra vad de hade att säga där :) 

Sedan blev det mat på Burger shop :)

Efter maten hade vi fått mer energi så då fortsatte vi att titta vid de montrar vi inte hade hunnit med vilket betyder fler broschyrer och tyngre påsat att bära på hihi :).









Igår kväll funderade jag på hur mycket alla broschyrer vi hade gått runt och burit på vägde, så jag var tvungen att väga de hehe :) Och jag blev faktiskt förvånad, jag hade gått runt och burit på 5 kg broschyrer i flera timmar! :)

Nu har jag lite att läsa kan man säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0