NK:s julskyltning!

En anledning till att vi åkte till Stockholm med skolan idag var att vi skulle se på NK:s julskyltning för den är ju en aning speciell kan man säga :)! ♥ Här kommer några bilder utav alla jag knäppte på den skyltningen!





















Jag gillade deras julskyltning, det var så mysigt som att stå och titta, det såg ut som det var en egen liten värld där bakom fönsterrutan :) 


Jag shoppade julklappar som jag inte kan visa bild på här eftersom att de jag köpte julklapparna till läser ;) och så fick två nya tröjor flytta in till min garderob, bilder på de kommer imorgon!

Nu ska jag lägga mig och läsa lite, först ut imotgon är praktik :)!


Kommentarer
Postat av: Classy

Ja men verkligen :)

2009-12-09 @ 05:10:28
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/
Postat av: maja essunger

så mysigt! :D

2009-12-09 @ 21:55:16
URL: http://majaessungerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0