MZW!

Nu äntligen ska jag skriva några rader här igen :)! Jag bara måste börja med att berätta om konserten jag var på i Lördags :)! Det var superkul! Alla tre som uppträde var superbra, de dansade och sjöng och de va underhållande, konserten höll på i 3 timmar och jag hann inte tröttna :). Efter att Måns hade gjort sitt så skrev han autografer och knäppe kort med de som ville, men inte Lena och Orup de var lite surt. Och batteriet på min mobil tog slut så jag han bara få kort på Måns, men syrran knäppte kort på alla och de ska jag få senare :). Men annars var allt SUPER! Här kommer något kort på Måns!





















En rolig sak som Orup sa måste jag bara berätta för er! Han sa att han och Lena skulle sjunga en låt om fotboll och att det var han som gillade fotboll och Lena gillade fotbollsspelarna hehe. Sen sa han såhär "vi brukar säga såhär att det är jag som håller koll på bollen och Lena håller koll på bollarna" Hehe :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0