Trevlig dag!

Hejhopp :)!

Nu är jag hemma igen efter en tripp på stan med Jessica och Janet :). Jessica skule dock bort klaockan 14.00 så efter det var det bara jag och Janet så vi gjorde stan då :)! Jag fixade ett minneskort till min mobil så nu är det bara att knäppa som bara den med båda mobilerna :)!

Det var riktigt roligt att vara med henne igen för det var ju ett tag sedan kan man ju säga.


Världens gulligaste Janet!


God fika

Vad jag ska göra nu kommer ni aldrig kunna gissa :)! Haha så jag ska inte säga något heller :), eller jo det kan jag väll göra för de ska bli grymt kul! Jag ska börja på bandy :)! Haha ja det är sant! Första träningen är idag så vi får se hur de får, de kommer jag att berätta senare :).

Kommentarer
Postat av: Psicho

aa okeej, vart ligger de någonstans?=)

2009-08-17 @ 18:28:46
URL: http://psicho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0