Körlektionen!

För ett tag sedan kom jag hem från körskolan, där jag idag körde :)! Det var kul men den här gången var jag nervös! Jag vet inte varför, men jag tror att det var för att kände att jag ville köra bättre än förra gången (för ca ett halv år sedan) det var ju andra gången jag körde nu och man vill ju inte bli sämre och redan då sa han att han tyckte att jag var bra på att köra! Det gick iallafall hur bra som helst min körlärare sa till mig att jag körde jättebra och att han inte visste vad han sulle göra med mig för jag gjorde allting bra och han skrattade och sa att han inte visste vad han skulle göra för att rubba mig, hehe ja så kan de va :). Det var kul att höra iallafall, han sa när vi hade stannat att jag körde fantastiskt bra och att han inte hittade något fel i min körning :)! Kändes jättebra att få höra det av en trafikskolelärare kan jag säga :)!

När jag ändå är inne på bilar så kan jag passa på att visa en konseptbil som jag hittade på internet :). Det är 50 år sedan den första MINI lanserades för allmänheten, 26 Augusti 1959. För att fira Mini´s födelsedag har BMW avslöjat den här sportiga MINI coupé konceptet. 

Det finns två säten, MINI är anpassad till dagens läge, även den mest krafiga dieselmotorn finns i denna lilla MINI bil - och med 1,6 liter turboladdad aggregat, MINI coupé är enatående.

50th Anniversary MINI Coupe Concept

MINI Coupe Concept

50th Anniversary MINI Concept

Anniversary MINI Coupe Concept

50th Anniversary MINI Cooper Concept

50th Anniversary MINI Cooper Coupe Concept

2009 MINI Coupe Concept


2009 MINI Cooper Coupe Concept

50th Anniversary MINI Concept
MINI copué kommer att visas på Frankfurt Motor Show från den 17 September till den 27 September 2009.

Kommentarer
Postat av: jess

Okej, jag röstar på dig :)

2009-08-28 @ 19:17:15
URL: http://jessljungberg.blogg.se/
Postat av: jess

Okej, jag röstar på dig :)

2009-08-28 @ 19:17:19
URL: http://jessljungberg.blogg.se/
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

vilken fin :-)

jag har inte kört körlektion än :-O

2009-08-28 @ 19:39:20
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0