Som gjort för mig!

Nu är jag hemma efter första dans (disco) träningen :). Phu det går verkligen fort och man blir svettig men det är så himla kul :)! Det var verkligen min grej! Tränaren sa att man måste ha mycket energi, det går fort och det är mycket stutts och det är precis de tre grejerna som alla mina kompisar klagar att jag har för mycket utav hehe :). Så det var superkul och jag längtar till nästa träning! Jippi! Vi har en superbra låt också, ska leta på den och skriver sen här vad den heter :).

Nu ska jag ner i duschen och sedan blir det film :)

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Natt!s

GRATTIS, DU ÄR EN AV FINALISTERNA i min blogg. Så be alla rösta på just dig. <3

2009-08-25 @ 22:15:36
URL: http://naho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0