Pannkakor!

Ca 13.00 blev jag klar med allt jag hade planerat att göra idag :)! Så när jag kom hem från trafikskolan började jag och minsta lillsyrran laga pannkakor eftersom att vi var hemma själv :). Jag lyckades släng upp pannkakan i luften och fånga den i stekpannan och den var hel när den landade :)! Haha. Sedan åt vi de goda pannkakorna med glass, sylt ochsocker till och efter det gick vi ut en snabis med hundarna i 20 minuter. Nu håller jag på att måla naglarna, inget kompicerat nu heller bara en och samma färg. Jag använder en utav de nya färgerna jag köpte idag :).



Nu ska jag läsa lite sen spela Guitar Hero :)! Sedan blir det myyys kan jag lova :)!


Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

GH är så löjligt kul, och underhållande!

2009-08-10 @ 21:27:13
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0