Det var kul så länge det vara!

Precis nu åkte vårt besök hem, jättetråkigt! Men det var roligt så länge dom var här och nu ska dom åka vidare på deras lilla trip :). Hoppas att dom kommer hit på Lördag igen! Min mammas kusin berättade för mig och min tremänning att vi alltid har haft roligt och sånt tillsammans, och hon sa också att vi direkt började prata som att vi har varit kompisar och känt varandra hur länge som helst vilket är kul, och det känns faktiskt så också fast det var ca 8 år sedan vi sågs! Men hoppas att det blir mycket oftare nu hehe :)!

Imorgon eller senare idag kommer jag att visa bilder på hur mina naglar ser ut och hur naglarna på min tremänning blev som jag målade idag :)!

Nu ska jag basta och bara slappa :)!


Kommentarer
Postat av: Becca

Tremänning, det var någonting nytt, har inte hört det innan :) Även om vi är syslingar så är du/ni mer som kusiner;) Saknar er! Kommer snart igen!!

// Allas eran Rebecka

2009-08-24 @ 21:27:06
URL: http://parneing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0