Backningen!

Jag var ute och gick i 50 minuter idag och de började inte regna de kom bara ca 3 droppar haha :).

Jag var nyss ute och körde med vår lilla lastbil för första gången! Man måste vara 17,5 år för att få övningsköra med den och nu fick jag tillfälle för det. Man har en helt annan körstil när man körde med den och lära växla snabbare än med andra personbilar m.m. men jag tycker att det gick bra, vi åkte och hämtade en liten båt och tankade och de gick bra att köra :). Här är pärlan :)



Sen kom vi hem och skulle se om jag klarade av att backa, de enda är att släpet där ganska lååångt och bredare än själva hytten, men jag gav mig in på de hehe :). Såhär gick det ungefär:


Jag körde som pilen så att jag stod lite snett på vägen, började backa men lära köra fram lite för att jag kom nästan in i soptunnan, eller ja nästan och nästan jag körde på den lite. körde fram och ställde mig lite rakare på vägen (blockerade HELA vägen alltså), just då kom det en bil här:


Jag är den röda rektangeln och den vita är den bilen som kom och ville förbi. Då sa jag till Björn att han fick styra så de gjorde han haha och de såg säkert roligt ut! Jag satt där och gasade fram lite och backade när han sa till och han styrde (de var hur trögt som helst att styra när den stod still för det är ingen servo!). Och så fick jag igång blinkersen och vindrutetorkarna satte igång också och jag bara garvade hela tiden och hon i bilen fnissade haha sen backade jag och de gick bra då haha, hon i bilen vinkade när hon åkte och så skrattade hon lite och jag gjorde detsamma de är nog något hon sent kommer att glömma och jag och de andra som var med också haha! Och sen var det bara att backa vidare in på gården!

Men det var roligt att köra den bilen, de ska jag verkligen göra om :)!

Kommentarer
Postat av: myrins ~

sv: haha, det ska jag! ;) ♥

2009-08-11 @ 21:18:01
URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

duktigt! :-)

2009-08-12 @ 19:43:00
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0