260809

Hejhej!


Igår ringde min praktikplats och sa att de inte hade någonting jag kunde göra förrän nästa vecka så jag är "ledig" idag imorgon och på fredag. Jag ska ju egentligen vara på praktikplatsen men istället kunde jag göra lite arbete som vi ska göra i skolan så jag var i skolan en timme idag (som bestämt med lärarna) sedan åkte jag till trafikskolan och när jag skulle åka hem så regnade det och blev hur blöt som helst! När jag kom hem gjorde jag makaroner och åt korvstoganoff till :). Nu ska jag jobba lite på projektarbetet sen ska jag ut med hundarna :).


Justja imorse när jag var ute med hundara så var det en kille på cykel lite längre bak och efter ett tag kom han jämsides med mig på cykeln och så sa han "hej" och då sa jag också "hej" och då sa han "vad söta hundarna är", hur sött var inte det då på en skala?! 


Bilden knäppte jag i somras 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0