240809

Idag på skolan hade vi en trevlig program dag som bestod av tipsrunda om oss treor för ettorna, äta Marie kex och vissla, doppa tampong i flaska och gå så lång som möjligt med flaskan och lite annat smått och gott! Vi slutade runt 12.00 och då cyklade jag till Maxi och köpte Sallad och Proviva dricka sedan cyklade jag till trafikskolan och gjorde lite teori och åt där :). Jag hade tänkt att duscha nu men jag kom nyss på att jag har bandyträning ikväll så då är det kanske ingen mening med att duscha nu, bättre att göra det efter träningen då :). 


Jag brukar alltid ta mango smaken men nu var den slut så då blev det jordgubb och blåbär, den var rätt god men inget slår ju mangon :)

Jag tyckte nyss att jag åt fast jag är hungrig nu igen! Men så såg jag att klockan är nästan 14.45 så det var ju ca 3 timmar sedan! Oj vad fort det har gått, ska ner och fixa i ordning lite mellanmål sedan avnjuta den i solen och sedan ner på träning :). 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0