Vägmärken!

Jag och Heléne var nyss ute och gick en liten promenad, då kollade vi på vägskyltar och jag frågade vad dom hette och vad dom betydde och frågade också hur hon skulle göra om det kom bilar från olika håll, vi gjorde det för att hon håller på att ta moppekort och de var ett roligt sätt att lära sig på som jag kom på helt själv :) De va en liten smart övning om jag får säga det själv ;) Hon tyckte att det var ett bra sätt att lära sig skyltarna och samtidigt få se hur det skulle bli i verkligheten. Så det är något jag kan rekommendera till de som ska ta moppekort eller känner någon som ska göra det.


Det är en hel del skyltar att lära sig ju

Sen gick vi till Maxi där träffade jag E, vi pratade i ca 15 minuter sen lära hon jobba igen :) Jag och Heléne funderade först på att köpa naturgodis men vi kunde inte bestämma oss för vad vi ville ha sen kom Heléne på den briljanta idén att vi kunde göra fruktsallad hemma istället :) Det lät ju hur gott som helst så vi ska göra det snart innan Wipe out börjar :)

Efter Wipe out bilr det Sanningens ögonblick som varje söndag ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: hannis

Jag gillar inte wipe out. =/ De gör illa sig hela tiden och vad är det för andleding att göra sånt. Sanningens ögonblick är hur bra som helst. ;)

2009-04-05 @ 20:40:02
URL: http://www.metrobloggen.se
Postat av: hannis

jag glömde skriva vad jag hette på metrobloggen. Lol! xD

2009-04-05 @ 20:41:06
URL: http://www.metrobloggen.se/hannispannis
Postat av: Anonym

Näää de gör inte illa sig så ofta de beror på hur klumpig man är :)



Ah de är bra :)

2009-04-05 @ 21:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0