Tisdag!

Dagen har bara sprungit iväg!

Efter praktiken åkte vi till Valbo där vi var på bland annat IKEA, Mio, Gina Tricot. Sen gick vi in till Vero Moda och jag köpte skinnjackan :) Sen innan vi åkte hem gåkte vi förbi Mc Donalds och köpte en varsin Mc Flurry, jag tyckte inte att det kändes som att tiden gick så fort men tydligen gjorden den det, vi kom hem ca 18.30! Iallafall när vi kom hem så åkte Heléne och Emma moped och självklart ville jag också ut då ;) Så jag gick in åt mat och 10 minuter efter så åkte vi alla tre moped. Vi började med att pumpa mina däck sen åkte vi runt lite överallt. Och även då fick tiden jättefort. Vi kom hem runt 20.30! Så jag kollade på slutet av Äntligen hemma och nu sitter jag och kollar på Andra Avenyn, det är så spännande! 

Skinnjackan




Mc Flurry
  




Puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Snygg jacka... ;D Nu har Emma fått smak av moppe så snacka om vad hon vill ha jo en egen moppe!!! Hiiiii kjamizar till dig från lilla mig..

2009-04-15 @ 00:12:29
Postat av: Nadja

Tack :)! Ah hon tänker helt rätt! Klart hon ska ha en om hon inte skaffar en har hon missat ngt! När man är 15 är det ju moppe som gäller, annars är de ju meningslöst att bli 15 ;)!!! hihi :) Kraaamar tbx!

2009-04-15 @ 09:10:31
URL: http://enisprinsessa.blogg.se/
Postat av: theking syrran

snygg jacka :D

mena jag och mamma delar på den moppen som emma fick låna och köra!!:)

(snart har jag också en sån jacka :P <33

2009-04-15 @ 14:50:30
URL: http://assilem.blogg.se/
Postat av: theking syrran

snygg jacka :D

mena jag och mamma delar på den moppen som emma fick låna och köra!!:)

(snart har jag också en sån jacka :P <33

2009-04-15 @ 14:50:58
URL: http://assilem.blogg.se/
Postat av: Nadja

Tack :D Jaha va bra :D!!! Jaaa värsta roligt :)!! <333

2009-04-15 @ 15:38:02
URL: http://enisprinsessa.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

ojj bara så du vet så tror jag att det är mamma som skickade inlägget där uppe xD såg det nu ;) pusssssssssssss

2009-04-17 @ 08:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0