Uppvisning!

Oj vilken dag :)! Klockan 09.30 var jag på folkets hus och klockan 10.30 började genrepet för dansuppvisningarna, en uppvisning började klockan 13.00 och en klockan 15.00. Dansen på genrepet fick ganska bra.

När vår grupp hade dansat på genrepet så gick jag och Melissa och köpte Ackes dansskola kläder :)

Kläderna jag köpte
Linnet


Byxorna




Det var inte så mycket folk första uppvisningen. Och dansen gick jättebra för mig :)! Mellan första och andra uppvisningarna gick jag, Rebecka och Melissa till Jensas och handlade mat, gott :)! Andra uppvisningen var det fullsatt! Då gick dansen jättejättebra :)!  Jag är supernöjd med dagen och det har varit superkul :)!

Dansuppvisningen





Tyvärr så har jag ingen bild på när vi är uppe på scenen och dansar (lite svårt att knäppa på sig själv när man ska dansa ;))

Efter dansuppvisningarna var vi ut och åt med pappa :)! Det var supergott och roligt :)



Efter att vi hade varit ute och ätit var jag ute och hoppade studsmatta och sen spelade vi kubb ;) :)

Så den här dagen har varit jätterolig med mycket skoj :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0