Torsdag!

Direkt efter skolan imorgon åker jag till Sandbackapark för en kväll med konståkningstjejerna :) Vi ska nämligen på Shapekväll och lära oss håruppsättningar det ska bli riktigt roligt och jag ser verkligen fram emot det :)! 

En nackdel är att jag missar dansen imorgon men så får det bli jag får öva lite på dansen hemma det blir nog bara att finslipa den på träningen, vi är ju som tur är så är vi klar med hela dansen så nu gäller det bara att försöka komma ihåg den också ;) men det är nog ingen fara i nödfall har jag ju M och R som kan hjälpa mig :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

fan va roligt :) hihi Då vet ja vem jag ska gå till och få håret snyggt ;)

pussssssssssskram

2009-04-16 @ 11:17:42
Postat av: Nadja

Sv: Hehe ja ;) va ska du göra idag då? :)

Pusssssssssar

2009-04-16 @ 12:48:12
URL: http://enisprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0