Måndag!

Idag efter praktiken gick jag till Jernvallen för att kolla om sjukgymnasten var där, men han var ledig idag och imorgon. Så jag får gå dit en annan dag och se om han är där så vi kan boka en tid s han kan kolla mina fötter och knän igen. Inläggen hjälpte inte till 100 % utan 50% de är bra när jag går, men inte när jag cyklar och springer!

Efter de åkte jag och mamma till mammas kompis där de håller på att bygga om i hallen uppe och nere :) sen efter ca en timme åkte vi och handlade och sen åkte vi hem och jag, mina 2 systrar och mamma beställde kläder från Melba :)! Bilder på tröjan jag har beställt får ni se när den kommer ;)

Jag ville ha tröjan som jag har beställt med långa ärmar men den va slut, lite tråkigt men jag tänkte ha en tunn tröja under den som jag snart kommer att få :)! Jag hoppas att det blir bra, och det tror jag att det kommer att bli.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0