Härliga lördag!

Hela dagen har det varit soligt! Idag började jag dagen med att åka till Valbo köpcentrum där jag inhandlade bh och trosor från H&M där jag hade presentkort :)! Och självklart blev det en banana split också ;)

Banana split
 



När vi kom hem hoppade jag på studsmattan och fixade lite i trädgården, bland annat så planterade jag blommor i dammen och fixade lite runt fontänen, det är så roligt att hålla på att fixa i trädgården :) tyvärr glömde jag knäppa kort när jag höll på i trädgården.

Lite senare så grillade vi och åt, de va jättegott! Sen blev det kubbspel ;) tyvärr så hade jag lite otur och mitt lag förlorade alla 3 omgångar hehe ;)
 
Grillningen



Jag la på köttbitarna, sen fick de andra ta över ;)

Kubb




De va lite kort om min dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0