Hand spa!

Hon som jobbar åt Mary Kay åkte nyss. Jag tänkte berätta lite om vad vi gjorde :)  När hon och hade packat upp allt så fick jag börja med att ta bort de lilla sminket jag hade. Sen började vi från grunden med allt. Jag fick fondution efter min hudfärg, lila ögonskugga, lila eyeliner, skuggningar, läpp-mask, och mycket mer. Det blev jättebra och jättejättefint :)! 

Sen kom mina kompisar och då fick dom göra det jag fick göra när mamma var väninna :) Då gjorde dom läpp-masken och grunden innan man börjar sminka och så gjorde vi hand spa, och händerna blev jättejättemjuka :) 

Det som är så speciellt med Mary Kay produkterna är att dom inte är testade på djur, dom var bland dom första som skrev på det, produkterna är allergitestade och alla deras produkter skyddar och är bra för huden.

När vi var klara så fick jag välja något för 200 kr :)! Så jag valde hand-setet (hand spa) som jag annars skulle ha köpt.

Jag tycker att det var lika roligt nu som förra gången om inte lite roligare eftersom att jag fick sminka mig också :)!

Hand spa





Bilder från idag








Om en timme ska jag iväg och jobba lite :) Får se om jag skriver något när jag kommer hem

Puss


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0