Elmia 1!

Nu ska jag skriva om när jag var i Jönköping på Elmia. Åkte klockan 05.00 och kom hem ca 20.30 så det var en heldags utflykt! Det var så fantastiskt roligt, det går inte att beskriva så jag tror att bilderna får tala idag! En bild säger mer än 1000 ord som man brukar säga :)

Årets tema var film!

Batman (batmobile)!


Herbie!


Dukes of Hazzard (General Lee)!


The fast and the furious!


Alvin och Gänget!

Gone in 60 seconds (Elinore)!


Jönssonligan!


Lilla Jönssonligan!


Aladdin!


Rallybrudar!


Blues brothers!


Tillbaka till framtiden!


ICE AGE!


Christine!

De var några utav alla filmbilar som vi såg :)! Det är faktiskt riktigt roligt att sitta och kolla på filmerna som de olika bilarna är med i och tänka att jag har sett bilen i verkligheten :)

Sverige premiär!




FORD FOCUS RS är en bil som det bara kommer att släppas 70 st utav i Sverige! Och första gången den var i Sverige var på Elmia!

Vinnarbilen!







Den här bilen vann tävlingen på Elmia! bland annat lack, prestanda och folkets röster!

Andra bilar som var där!

Den här bilen var ombyggd till en husbil, längt bak i bilen fanns det en soffa och i chevlolett märket i bak var det ett fönster rätt fräckt faktiskt! Man ser en liten skymt av en lampa som hänger där!












Den här formell ett bilen var också där!
 



Den här bilen hade sån fin lack!




Den här bilen hade en otroligt cool lack!

Och med dom här bilderna får jag avsluta dagen med, imorgon kommer det mer bilar! Men då kommer jag också att lägga in bilder på motorcyklar och lastbilar :)

Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: A

FAN va cooooolt vem var du där med?? det måste ha varit ett riktigt äventyr eller ja typ ;) roligt måste du ha haft :D

2009-04-19 @ 22:34:55
Postat av: N

Sv: Ahhhh de va riktigt coolt och roligt jag vill dit nästa år också :)!!! Ja de va ett riktigt äventyr! Man kan ju fråga sig varför man inte har varit där tidigare! Jag kan ju berätta mer när vi är någon gång ;) Är det någon bil du vill se mer utav så är det bara att skriva så lägger jag ut fler bilder på den bilen :)

2009-04-19 @ 22:38:44
URL: http://enisprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0