Bajs!

Hehe idag fick jag en snilleblixt och kom på att jag ska fråga E vart bajset har varit innan de kommer ut. Såhär gick våran konversation:

Jag: E vart har bajset varit innan det kommer ut?
E: i ledningarna
Jag: jaha vilka ledningar?
E: bajsledningarna såklrart!
Jag: ja självklart.
E: och dom är såhär stora! *visar med tänderna hur stor dom är genom att sätta fingertopparna mot varandra)
Jag: okej men var finns ledningarna?
E: Här. *visar att den finns runt magen och sen går de bak på ryggen och ner mot rumpan*
Jag: Okej hur vet du allt det?
E: Det är lätt!
Jag: ja och jag förstår inte det!
E: men det börjar här uppe i hjärnan *pekar på huvudet*
Jag: jaha?
E: sen går det runt i kroppen och ner mot rumpan * visar*

Hahahaha det är så roligt med småbarn de kan ju komma på vad som helst det är så roligt att fråga dom om sånna saker som är lite "invecklat"

Ja så nu vet ni vart bajset har varit innan det kommer ut. I bajsledningarna som sagt och var ;)

Har ni något roligt som ni har gjort eller frågat någon liten så man kan fråga han nå mer? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0