Skönt med träning!

Ca 10 minuter efter att jag kom hem från skolan idag så kollade jag i min almenacka och såg att jag skulle på bandymöte så jag åt mellanmål och åkte sedan dit, jag hade helt glömt bort det! Men det var lugnt jag hade gott om tid. Det var ett bra möte och roligt att träffa alla i laget igen det var ju någon månad sedan sist vi sågs alla tillsammans (alla var inte där men en del).

Efter mötet stannade jag och pratade med Emma och Emma och 40 minuter efter det gick jag till konståkningsträningen (markträning) vilket var riktigt skönt! Vi körde konståkningsteknik och styrka så jag hoppas på lite träningsverk imorgon!

NU kollar jag på Andra Avenyn men syrran.


Kommentarer
Postat av: Julia

sv: :)

Kram//julia

2010-04-28 @ 21:26:56
URL: http://pinkstreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0