Vecka 38!

Jag har som sagt inte suttit vid datorn på hela helgen och det är på internet som jag ser vilka konståkningsträningar jag har så jag har inte riktigt koll på när jag har konståkningsträning, men det ska jag kolla upp nu och se över lite grovt vad som väntar den här veckan :)! Och kolla vilka träningar som krockar (om det är några träningar som krockar).

Redan nu såg jag att street träningen och konståkningsträningen krockar på torsdag så jag får gå på streeträningen på onsdag istället hehe :).

Måndag: Skola, trafikskolan, bandyträning
Tisdag: Skola, trafikskolan, dansträning (disco)
Onsdag: APU, trafikskolan, dansträning (Street)
Torsdag: APU, trafikskolan, Konståkningsträning
Fredag: APU, fira ett födelsedagsbarn.
Lördag: Konståkningsträning
Söndag:Konståkningsträning

Det här med att planera tycker jag är riktigt bra och lite trygghet också, att se vad man ska göra den kommande veckan så att man inte glömmer något. Man kanske inte ska planera varenda lilla detalj och så men lite så att man vet vad man ska göra :).

 

 Brukar ni se över vad ni ska göra veckan som kommer?

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Okeej :) mycket trafikskolan i veckan :)

2009-09-14 @ 12:17:59
URL: http://enbloggomsandrasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0